»Vsi uporabniki se počutijo dobro in nimajo zdravstvenih težav oziroma simptomov bolezni.«
»Na primer digitalizacija, uvajanje do uporabnikov prijaznih izboljšav, povečevanje sposobnosti samooskrbe pacientov z izboljševanjem zdravstvene pismenosti.«
»Ne poznamo preprostih rešitev. Ob zagotavljanju dodatnih zdravstvenih delavcev predvsem z vlaganji v izobraževanje bo nujen predvsem razmislek o drugačnih načinih dela, novih zdravstvenih profilih in večji vključenosti uporabnikov zdravstvenega sistema in civilne družbe.«
»Odgovor vladne strani zveni kot zapoznela prvoaprilska šala in pomeni norčevanje iz zdravstvenih delavcev in vseh uporabnikov javnega zdravstva.«
»Predstavljanje surovih in nepopolnih podatkov brez poznavanja delovanja zdravstva in njihove ustrezne umestitve in interpretacije bo le okrepilo nezadovoljstvo, tako med izvajalci zdravstvene dejavnosti kot uporabniki zdravstvenih storitev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju